onsdag 28 januari 2009

Turdag idag?

Imorse fick jag reda på att jag vunnit i en utlottning i en blogg, kanonglad blev jag. En dinosaurie-die :-)
















Sen när jag hämtade posten fick jag hem ett paket från Kortmakaren med ett alfabet som jag beställt, trodde att jag skulle få vänta till fredag minst.

Storybook va det jag fick hem nu =)












Sen på eftermiddagen så ringde kortmakaren och berättade att de fått hem de två F:en som saknades förra året. Så förhoppningsvis får jag hem dem i veckan också =) I Kortmakarens blogg kan ni se hur de scrappat bokstaven S. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiW0CCG7wkhIRgVAoyCAf4kzm1N0jeSMieih-6hc2WQtjIeL4nGb184J8E4fQo1COZPT3xauXNQFamLPCKIv1mV3FOLdudxX2CHK0rmmT_MysJwE2jbuPkjo5nakQeKM70n0wcTKlQJlWs/s1600-h/S+bokstav.jpg
Jag har alltså ett E och snart ett F (Filip och Elias, men det förstod ni väl!)

Inga kommentarer: