fredag 16 januari 2009

Trött!

Jag sitter här vid datorn trött som en gnu. Men jag pallar inte att gå upp och lägga mig. Då är det illa ;-)

Sitter och funderar och funderar, ska nämligen beställa dies med en kompis från USA.. Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha... Finns ju så mycket. Allt som allt är jag uppe över 1100kr + frakt nu... Åker man då på tull blir det ju inte roligt. (Hade jag köpt allt på en gång i Sverige hade jag fått ge över 1600kr + frakt. Men sen valde jag bort ett alfabete och är nere på 900kr + frakt. Måste nog rådfråga kompisen om detta och evt se min lönelapp innan ;-)


Snart är det FEST!! Ska bli så jädrans skoj att fylla 25år hehe! Nu ska vi bara hitta nån som kan passa hunden den dagen och evt över natten (man vet ju aldrig hur länge festen varar så man vill ju inte köra hem till nån mitt i natten liksom). Men det blir ju inte lätt eftersom alla familjemedlemmar kommer att vara med på festen och kompisarna som haft Lufsen en gång kommer ju också med, suck!!

Inga kommentarer: