lördag 2 januari 2010

Mitt nya scraprum

Min sambo fixade ett nytt scraprum till mig, det största rummet i huset faktiskt (dock va det bara skit där inne innan jag flyttade dit.. Tänkte bjuda på lite bilder när det va nytt och städat, nu ser det lite annorlunda ut (läs:stökigare)
Det är fortfarande lite lister som saknas, de ska målas vita... men det ska finnas tid till det också. Det fyller iallafall sin funktion, det är huvudsaken.
Ett bord i utfällt läge, blir så stort som mittenbiten är när man fäller in sidorna.

Vårt gamla köksbord kom till nytta igen =) Den vita hyllan har Mathias snickrat ihop till mig av en gammal garberob som skulle ramla ihop vilken dag som helst.. Det är bra med händiga killar.

Bokhyllan fylld med diverse saker

En liten hylla till med scrapsaker.



Min nya pappersförvaring, funkar kanonbra faktiskt. Två lådor från IKEA (kommer inte ihåg vad de heter just nu) och hängmappar från IKEA också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint det blev vännen!! //Ida

AlaEmmeli sa...

Jättefint scraprum och bra med mycket hyllor. Pappersförvaringen såg ju riktigt smart ut. Själv har jag en mappvagn som oxå funkar bra men det var ett gissel innan jag fick tag i en. Detta va ju ett jättebra alternativ! Kul när man får idéer. Ser att du QK flirt bl a - bara älskar den och fick tag i den häromdagen.

En fråga om QK flirt då - alfabeten hur har du gjort med dem, använder du dem en och en i cuttlebugen eller har du fäst dem på något. Till kom det ju bara sån där foam som är så klistrig ingen metallplatta? :(

Svara gärna i min blogg så jag inte missar dig! :)

Ha det gott! ♥