söndag 17 januari 2010

En tårtbit på beställning =)

Jag använde såklart min Silhouette och skar ut tårtbitarnas delar.
Såhär ser de ut när man vikt kanterna på den.
På denna har jag tejpat ihop kanterna med dubbelhäftande tejp, men det satt inte så bra så jag tog lite Scrappy Glue på sen och det sitter som en smäck. (Man lär sig av sina misstag =) )

Sen va det bara att dekorera som man ville ha den. Detta va min första och jag tycker det är så kul att göra dessa boxar med sillen.

Använde såklart min stämpel i botten på tårtbiten. Där gjorde jag också ett misstag. Att stämpla den när den va monterad va inte lätt, därför fick jag stämpla på annat papper och sätta fast.

Men slutändan blev bra och det är huvudsaken!

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Tack för din kommentar! :) Oj va fin tårtbit... skulle oxå vilja ha en silhuette... tänk va mycket skoj man kan göra :)

Tack för ditt svar om QK flirt, jag har börjat använda alfabetet rätt mycket, tycker att det va vackert.

Ha det gott!
Kram
Emmeli